hallo ik ben hier om te zeggen dat ik mijn auto te koop omdat de gezondheid van mijn kind als hij volgde een harde, dus ik ben niet de manier actief voor de operatie dus besloot ik om mijn auto te verkopen Test : Citroën C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150 EAT6 Staten alles goed zonder problemen en met zijn 3D LED-achterlichten in de Shine premium afwerking, houdt hij zelfs een zekere modernisme in beweging is en vervolgens een Citroën Mirror functie Link met de grote voorruit en glazen dak geen klachten noch over de kwaliteit van het dashboard, met een mooie schuimplastic beugel en aluminium fineer op de ventilatieopeningen. Dit alles is mooi facture.le versnellingspook, voor alle doeleinden, geplaatst op het dashboard, en doet denken aan de DS en de uiteinden van het centrale display op het dashboard, toerenteller en terugroepen van snelheid in tegen CX.c'est rolt de benzinemotor met 130 PureTech EAT6 box is wat BlueHDI 150 Renault lot, met zijn 1.6, 160 pk bij 4.000 omw / min en 380 Nm bij 1750 omw / min), terwijl de Citroën nog steeds een 2.0 150 pk bij 4.000 omw / min en 370 Nm bij 2000 omw / min. het gaat ook om het gewicht: het Grand C4 Picasso is 1.476 kilo, waar de Renault is meer dan 1700.on verliest een beetje ten opzichte van de BVM6, gecrediteerd met 9,8 sec. en 210 km / h) Casa Anna-Paula, het duurt een lange haren, maar de beschikbare koppel en de doos, nog niet al te ijverig niet de kick-down, toe te rollen met sereniteit en zelfs sommige force.Le C4 Picasso het is volkomen homogeen dan blijkt dat er een hoog niveau van comfort en filtering nogal zijdeachtig, liggend op zijn 17-inch wielen (volgens onze voorlopige informatie, de nieuwe Grand Scenic en 20-inch wielen zou steviger zijn) .En relatief sober, en nog veel meer: ​​natuurlijk, verwacht niet dat om de 4,3 l / 100 aangekondigd (met 205/55 × 17 van mijn tester), maar na enkele honderden kilometers ik ben bezig met een kleine 7 0 l / 100 medium op de onboard computer, stoelen 6 en 7 gelijkspel en vallen een beetje druk op een tab (ik heb 5 of 6 achter stappen te doen uit mijn auto te krijgen, en na de derde, de GPS-scherm wordt uitgeschakeld en de bovenste bladeren als radar snelheid en achteruitrijcamera, cruise control, gemotoriseerde achterklep, automatische parkeerrem, vrije hand start, SOS Assistance Citroen en Connect Box, tablets rij 2 ... dus, de opties zijn beperkt: € 2350 voor fijne lederen zetels, zonnedak 650 500 voor 3D vision dus ik dit zeg, zodat je een idee op het blik kan hebben auto, zodat ik mijn auto bij 3000 €, dus hier is mijn e-mailadres trouwt je contact met hem g**************0@gmail.com
http://gabrielbouclet00@gmail.com